Tags

, ,

Waarschuwing voor teken op vuilnisbak in SoesterbergNiet goed ingeschat deze waarschuwing. Ik deed er eerst wat lacherig over, omdat teken met twee e’s gespeld was. “Help, teeeeeken!” riep ik tegen mezelf en wat had ik een lol toen ik rondjes om de afvalbak liep en hem vragen begon te stellen als: “Hoezo, niet meer dan 2015 teken in dit immense bos? Of zitten ze al in die trommel, nou da’s dan prima toch? Dicht laten dat ding!”

Maar de intentie van de schrijver was goed, profetisch zelfs, want de tekendreiging duurt al veel langer dan verwacht. Het is nu december 2015 en die griezels…….die zijn er nog steeds; dat mocht best met een extra ‘eetje’Β  benadrukt worden!Β  Misschien had er wel moeten staan: PAS OP! VANAF NU: TEEKEN HET HEELE JAAR DOOR!!!

Ja, ja, ze zijn hier nu om te blijven en wensen ons en daarmee zichzelf een gelukkig en gezond 2016! Waarschijnlijk zijn wij onder die condities gewoon veel lekkerder.

Ik schaar mij achter hun nieuwjaarswens, maar voeg er nog een bescheiden wens aan toe. Minimaal een week nachtvorst de komende maand om deze bloedzuigers tot aan de lente voorlopig weer uit te roeien.

 

 

